wtorek, 19 marca 2013

TAG: Ile warta jest moja twarz ?





Witajcie !
Odwiedzając wczoraj bloga mojej koleżanki - blogerki Kasi, natknęłam się na świetny tag: ile warta jest moja twarz. Postanowiłam go zrobić przede wszystkim dla siebie, aby postawić siebie przed kwotą, która na co dzień gości na mojej twarzy. Jest to dobry sprawdzian dla każdej z nas, ja osobiście nigdy nie zastanawiałam się ile kosztuje mój dzienny, zwykły makijaż. Tak więc zaczynamy obliczanie...






 Cały zestaw kosmetyków, którymi wykonuję codzienny makeup :


Kategoria TWARZ :

1. korektor w pędzelku Collection2000, kolor 3 MEDIUM. Bardzo dobrze napimentowany, przez co znakomicie kryje okolice wokół oczu oraz wypryski i zaczerwienia.  
Cena £4,19

2. podkład Revlon Colorstay do skóry mieszanej i tłustej, kolor 350 (rich tan). Mój KWC, bardzo dobrze kryje, nie podkreśla suchych skórek, nie ciemnieje na twarzy w ciągu dnia, w miarę ładnie się ściera, bardzo fajna konsystencja, z którą łatwo można pracować.  
Cena £12,99

3. podkład-fluid korekcyjny, Vichy Dermablend, kolor 15 opal. Bardzo jasny kolor, konsystencja lejąca, rzadszy niż Colorstay, przez co ładnie się z nim łączy. Bardzo dobrze kryje niedoskonałości, nie zatyka, nie ciemnieje w ciągu dnia, matuje na długi czas. Używam go w połączeniu z Colorstay, ze względu na za ciemny odcień odcień pierwszego.  
Cena £15,50

4.  Baza matująca i wygładzająca pory, Benefit Porefessional. Niezastąpiony produkt, szczególnie dla osób z widocznymi na twarzy porami. Ładnie, wręcz idealnie wygładza i pozostawia satynowo-matowe wykończenie. Nakładam ją tylko w strefie T.  
Cena £2,95 (travel size, poj. 7,5 ml)

 Wartość (twarz) = £35,63 (178,15 zł.)

Kategoria OCZY + BRWI :


1. Paletka cieni do powiek, Lancome Color Focus Palette 312. Z powyższej paletki, do wykonania codziennego makijażu używam tylko dwóch cieni (blado-różowy na całą powiekę oraz, biały do wewnętrznych kącików). Cienie dobrze napigmentowane, naturalne kolory, długo utrzymują się na powiece, nie rolując się w ciągu dnia, ładnie da się na nich blendować inne cienie, nie osypują się. Mój KWC.
Cena £32

2. Paletka cieni, Elizabeth Arden, używam cienia 03 Cocoa (brązowy w prawym górnym rogu) do podkreślania brwi. Kolor naturalny, bez drobinek, bardzo dobrze współpracuje z brwiami i ściętym skośnie pędzelkiem. Nie ściera się w ciągu dnia.
Cena £5 (ebay)

3. Zestaw cieni, Fred Faruggia, Smokey kit brown. Jeden z nich to cień o konsystencji eyelinera w żelu, drugi zaś zwykły prasowany cień z drobinkami opalizującego złota. Mieszam je razem ze sobą, po czym nakładam pędzelkiem kulką od połowy powieki w kierunku zewnętrznego kącika, podnosząc górną powiekę i tworząc efekt przydymionego oka. Mój ulubieniec. Dotychczas nie znalazłam czegoś z czym pracuje się tak szybko, łatwo i efektywnie. 
Cena £14

4. Tusz do rzęs, Lancome, Hypnose Doll eyes. Mój KWC. Pogrubia, rozczesuje, wydłuża. Bardzo czarny. Nie osypuje się w ciągu dnia, nie robi efektu pandy. Najlepszy tusz dotychczas.
Cena £22
5. Żel do brwi, Delia brązowy. Dobry, lecz nie zachwyca. Robi co ma robić, utrwala brwi na cały dzień. Ogólnie zwykły żel do brwi, szału nie ma.
Cena £2

Wartość (oczy + brwi) = £75 (375 zł.)


Kategoria POLICZKI :


1. Bronzer, W7 Honolulu. Podobno odpowiednik Benefit Hoola, lecz cena 5 razy niższa, a jakością dorównuje droższemu bratu :) To właśnie on 'wybił mi z głowy" zakup Hoola z Benefitu. Naturalny odcień brązu bez odcieni pomarańczu czy brokatu, ładnie się blenduje, nie tworzy plam, delikatny lecz dobrze napigmentowany. Kolejny KWC! 
Cena £2,95 (ebay)

2. Róż do policzków, MUA shade 1. Bardzo ładny brzoskiwioniowo-różowy kolor, w zimnej tonacji. Dobrze napigmentowany, nie robi plam przy nakładaniu. Ładnie się rozprowadza, pozostawia satynowe wykończenie, lekko połyskuje na zasadzie tafli wody. Jak na razie mój ulubieniec. 
Cena £1

Wartość (policzki) = £3,95 (19,75 zł.)

Kategoria USTA :





Błyszczyk Clinique. Dobrze nawilża, nadając lekki różowy kolor, dość gęsty, nie lepi się. Taki produkt pielęgnacyjny 
a jednak nie wazelina :)   

Cena £3 (travel size)





Wartość (usta) = £3 (15 zł.)


Podsumowując, muszę wam powiedzieć, że w trakcie tworzenia tego zestawienia mało nie spadłam 
z krzesła. Teraz jeszcze aby się dobić, podliczę wszystko razem i po cichu mam nadzieję, że moja druga połowa tego nie zobaczy hihi 

Tak więc, MOJA TWARZ JEST WARTA £117,58 (587,90 zł.)

A mój codzienny makijaż prezentuje się tak:
  
Buźka, 
Ewa.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz