niedziela, 10 lutego 2013

Blogowa reanimacja

Witajcie!
O ile ktoś w ogóle zahaczy okiem tego bloga ;)

Więc, wdzięczna kosmetykoholiczce-zakupoholiczce A postanowiłam reanimować zamrożonego od równo roku bloga, który narodził się z mojej pasji i uzależnienia.

Przez przeszło rok, nazbierało się mnóstwo tematów, które inspirowały mnie i co za tym idzie...znalazły odniesienie w moim zbiorze kosmetycznym.

Chcę dzielić się z Wami tym czego nauczyłam się i doświadczyłam, zarówno złego i dobrego, szczęścia, zachwytu i rozczarowań... wszystkiego trochę przybyło w moim bagażu życiowym.

Aleeee do rzeczy :)
Zapraszam na 'odświeżonego' bloga urodowo-miszmaszowego.
Na mojej liście celów 'to do' jest dodawanie notek tak często jak często będę miała wenę i powód, więc zapowiada się to odbywać CODZIENNIE :)

Po treści krótkiego wstępu nastąpi moment wpisu urodowego .
Całusy x

1 komentarz: